cagla_2112 ay hic duymadıım zararlı oldugunu . Doktor gözlük takıyor, bebeğin ilgisini çekerek kendine baktırmaya calısıyor. Bi ölcum gbi bisi alıyor galiba gözlük. İkinci asamada karanlık bir odaya girdik tabanca gbi bisi var onu gozune denk getirmeye calısıyor bir ışık var icinde. Ya ışınlardan dolayı zararlı deniyor olabilir ama cok kısa bisi. 1 yasında bir kontrol daha varmış