livanurvealpinannesi61 nescafebagimlisi çocuklara çikolata yedirmiyorum. Züber yada fellas olsa alırdım onlar doğal.
Tubasahra nescafebagimlisi Aynen iyi oluyor indirim baya güzeldi.Bayran geliyor gelene kek,gofret veririz 😁
nescafebagimlisi Tubasahra kız doğru keşke biraz fazla alsaymışım çocuklara şeker yerine verirdim gofret hiç aklıma gelmedi ajajajaj
bircanmom nescafebagimlisi misafire falan bana çok lazım oluyor sürekli evde yapamıyorum baya aldım valla kalsın ill yenir
nescafebagimlisi bircanmom ya çat kapı geldikleri zaman hali hazırda bişey olmadıgı için ikram olarak bende abur cubur cıkarıyorum 😂
pivpivpivahmedmuhsin nescafebagimlisi Ya sanal markette de hemende de göremedim 🥲 Kinder stoğu yapacaktım üzüldüm şu an. 🥺
Tubasahra nescafebagimlisi Valla ben abartmışım ahahaha ilki geldi 3 dolu poşet 😁Yine gelicek.Eşim kalp krizi gecirmezse iyi gerci ilk siparisten haberi var baya mutlu oldu Çok sever abur cuburu.Şimdi evde bir de habire yerim diye düşünür
tugceo92 nescafebagimlisi abartmislar ya onca cikolatayi ayni anda yiyecekler heralde. Kitliktan cikmis gibi tovbe ben olsam utanirim sahsen kasaya oyle gitmeye🤣
agzimizintadikacmasin nescafebagimlisi sanal dan da bir ton bir şey aldım 1460 tl lik abur cubur aldım ahahahha bu fırsatı kaçıramazdım🤣🤣
Themom_ nescafebagimlisi çikolatalar da değil bisküvi ve keklerde migros marka hariç hepsinde 1 alana 1 bedava var Ben de uğraşmıştım milkanın bisküvi ve oreolardan aldım baya iyi geldi:)
usenmedimyaptimbirvelet Hâlâ devam ediyor mu acaba? Tablet çikolata almak istiyorum pastalar kekler için çok lazım oluyor :)
agzimizintadikacmasin usenmedimyaptimbirvelet indirim hala devam ediyor ben uygulamadan aldım ama tablet çikolata pek seçenek yok tu
mrvbcr0 nescafebagimlisi Zaten bende alamadım sanal market çok yavaş cidden ne yapacak merak ettim okadar çikolatayı belki bakkalı felan vardır 😁😂