nescafebagimlisi tugceo92 Aminnn 😂 bir taraftan da haklılar ama herşey çok pahalı hele çocuğu olan ne yapsın birde benim oldugum mahalle biraz suriyeli biraz cok cocuklu yerler 😂 herkes 2 sepeti doldurmuş galiba
agzimizintadikacmasin nescafebagimlisi ahahhaha🤣🤣🤣eşimi örgütleyip gönderdim alsın da gelsin yiğidim😁😁
tugceo92 nescafebagimlisi abartmislar ya onca cikolatayi ayni anda yiyecekler heralde. Kitliktan cikmis gibi tovbe ben olsam utanirim sahsen kasaya oyle gitmeye🤣
Tubasahra Ben de sanaldan aldim baya zor oldu.😂Ciddi güzel indirim var kullanmam lazımdı.Şimdi evde 4 çocuk var siparis geldiğinde onlardan nasıl gizli alirımın pesindeyim
nescafebagimlisi Tubasahra bizde sanalda baktık ama uygulama kampanyadan kaynaklı çökmüştü galiba sonra hemende bulduk bisküvi falan aldık misafir geldiği zman koyalım diye 😂😂
Tubasahra nescafebagimlisi Aynen iyi oluyor indirim baya güzeldi.Bayran geliyor gelene kek,gofret veririz 😁
agzimizintadikacmasin nescafebagimlisi sanal dan da bir ton bir şey aldım 1460 tl lik abur cubur aldım ahahahha bu fırsatı kaçıramazdım🤣🤣
nescafebagimlisi naynininom kız ne market sahibi olcaklar hep yaşlı başlı kadınlar vardı market sahibide gitsin toptancıdan alsın 😂 çok düşüncesizler izdiham bende şey düşündüm yağ falan ucuzladı galiba diye bizde alalım dedim çikolatayı görünce yuh dedim
Aslicamm nescafebagimlisi 7-8 Mart’ta vardı ben onlinedan iki poşet almıştım 🙈 şimdi çikolata detoksuna girmisken bu haberi görmem iyi olmadı 😂
Bukonularagirmeyelim nescafebagimlisi 15 Yıl Migros’ta çalışmış biri olarak diyorum ki doldurur 🤣 satmak için de alan çok ve yılda maksimum 2 kez oluyor bu kampanya ve güzel düşüyor bir de kasa sırası kasiyer tek tek geçmek zorunda kalıyor çünkü ucuz olan düşüyor toplu geçerse o yüzden ekstra yavaş ilerliyor kasa
nescafebagimlisi Bukonularagirmeyelim ay alanlara da bişey denilmiyor kii herkes haklı herşey çok pahalı insanlar bir gofreti alamaz hale geldi cocuguna maalesef ama abartmadan alsalar keşke herkes alabilse bende aldım ama 2 paket falan yani
Tubasahra Aptalllarsizi Kampanya gözükmuyor atıştırmaliklara girin.Altinda 2 al 1 öde yazıyor o ürünleri alın
Aptalllarsizi Aslicamm yaa oğluma çikolata alacam dedim başımda gitmiyor heveslendi😂neyse eşime söylim gelirken alsın yoksa başımızın etini yicek
Bukonularagirmeyelim nescafebagimlisi valla haklılar normalde aldığın şeyi 2 adet alıp tek ödüyorsun müthiş kampanya 🤣 stok yapmalık tam ama satmak için market yada kantinciler de çok geliyor günler öncesinden depoda koli koli mal ayrılıyor onlara