Biraz önce kahve almak için migrosa uğradık o kadar yoğundu kii herkes ellerine birer araba almış sadece çikolatayla doldurmuş bende çocuğa bir kaç tane alayım dedim o sırayı beklemeyi gözüm kesmedi bu ne böyle şok oldum 😂 bari dedim sanal marketten alayım uygulama bizim ebebekteki çöp kovası olayına döndü kasıyor , birşey eklenmiyor bulunduğuz bölgeye hizmet verilmiyor diyor şokum şok 😂