Bukonularagirmeyelim nescafebagimlisi valla haklılar normalde aldığın şeyi 2 adet alıp tek ödüyorsun müthiş kampanya 🤣 stok yapmalık tam ama satmak için market yada kantinciler de çok geliyor günler öncesinden depoda koli koli mal ayrılıyor onlara
nescafebagimlisi Bukonularagirmeyelim Aslında yasak olması lazım onlara ne kadar saçma yani insanlar ucuza alıp yeme derdinde onlar insanların hakkına girip pahalıya satma derdinde
agzimizintadikacmasin nescafebagimlisi öyle deme kız sayende netten bir ton çikolata aldım 7 poşetlik ürün ❣️ben çok seviyorum eve gelen çocuklara filan da veriyorum iyi oluyor
agzimizintadikacmasin usenmedimyaptimbirvelet indirim hala devam ediyor ben uygulamadan aldım ama tablet çikolata pek seçenek yok tu
Bukonularagirmeyelim nescafebagimlisi bu her ürün için yapılıyor ya. Mesela sigara zammı tekelden yada bakkaldan sonra geliyor Migros’a onlar gelip 5-5 alıyorlar o dönem 5den fazla satmak yasak çıkıp bidaha geliyor başka kasadan geçiyor her türlü çakallığını bulmuşlar işin 🤣
Deletedmom_110 nescafebagimlisi sabah aldım onlineee Migros hemenden baya uyguna geldi 500 tllikkk şey 250 ödedim 10 günlük abur cuburumuz çıktı😀😀
Semaaa39 Bi migrosa baktım cıktığımda heryer talan edilmişti. Az önce online kullanarak 500₺ lik alışveriş yaptım. Yaşasın onlinecılık🥶🥶🥶🥶
Esoz1110 nescafebagimlisi sanırım 1 hafta önce bir alana bir bedava yine vardı carrefoursada yaptı sanırım bitti onlardaki
tatlibiranneo nescafebagimlisi Bende sanal marketten baktım da çoğu ürünler tükenmiş 10 tane filan seçenek var çikolatalarki geçen gündü bitti
nescafebagimlisi tatlibiranneo çikolatalı gofret vs işte ben çikolatalı gofrete de çikolata diyorum 😂