Mhrmavimom22 dmlaasfkgn ya Bi işimiz var acil çıkmamız lazım evden birseye takılmış onu yapacak montunu falan çıkarır onu yapana kadar uğraşır duymaz dediğim şeyi hadi hadi beklerim
dmlaasfkgn Mhrmavimom22 Evet bende öyleyim işimi yapmadan dışarı çıkamam mesela çıkarsam tedirgin dolaşırkm kurallarım bar onların dışına çıkamıyorum sürekli bi planım bar ve bozulunca çok sinirleniyorum falan zor bir burç bence başak
Mhrmavimom22 dmlaasfkgn off bayram gelmeden bayram temizliğine başla diyo iki odayı birlikte yaptık camları sildi perdeleri yıkadım taktı tekrar kendis ben silip süpürdü toz aldım onuda beğenmez
mizginelif dmlaasfkgn Ben hem başak hem de terazi burcuyum. Terazi burcunun ilk günü 08.30 da doğmuşum dönence de kalmışım. Yükselenim de akrep. 3 burcun özelliklerini de taşıyorum 😅
Yagmursonrasitoprakkokusu mizginelif aaa böyle mi oluyormuş yaa o zaman ben de hem boğa hem ikizler oluyorum galiba 😂
mizginelif dmlaasfkgn Valla oluyormuş bende sonradan öğrenmiştim. Titizlik ve düzen takıntımı başaktan, haksızlığa asla gelememek, alışveriş tutkunluğumu ve kişisel bakımına olan özenimi teraziden (dengesizliğimi de), libidomu da akrepten almışım 😅