dmlaasfkgn Mhrmavimom22 Ya ama gerçekten hastalık bendede var düzen takıntısı zorluyor bazen ama o düzen bozulunca modumda düşüyor başka bir şeyede odaklanamıyorum .
araspoyraz Pamukprenses_12 aynı beni anlattın bakıma aşığım kendimi çok seviyorum bana göre en güzel benim 😂 kararsız üst seviyede bende kavga kusluk hiç sevmem sadece dışardan soğuk göründüğümu düşünmüyorum çünkü herşeye gülüyorum
Mhrmavimom22 dmlaasfkgn ya Bi işimiz var acil çıkmamız lazım evden birseye takılmış onu yapacak montunu falan çıkarır onu yapana kadar uğraşır duymaz dediğim şeyi hadi hadi beklerim
mizginelif dmlaasfkgn Ben hem başak hem de terazi burcuyum. Terazi burcunun ilk günü 08.30 da doğmuşum dönence de kalmışım. Yükselenim de akrep. 3 burcun özelliklerini de taşıyorum 😅