Uraztos Eceerva ben yeni öğrendi ne tatlı diye gördüğüm için hiç dikkat etmedim nasıl yaptığına şimdi sizin yazdıklarınızı okuyunca anladım aslında. Doktorunuz ne dedi peki şimdilik bir yorumu var mı kan değerlerine bakıldı mı
Eceerva Uraztos yok kan falan istemedi tık de olabilir dedi epilepsi de😔 başka biri göz kapağı daha düşük ondandr dedi halbuki alakası yok iki gözüyle de yapyr biri daha sık tabi ama.
nevabilen Eceerva verem olacaginiz bir durum yok 😄 siz gergin olursanız zaten gelen bebeklerde gergin oluyor ve verim alamiyoruz tekrar çekilmesine kadar gidiyor süreç bişey yok bunda kan almak daha zordur eegye göre düşünün artık
Alyairem Beni.m bebeğim 2 kere havale geçirdi doktor 3. De götürürüm norolojıye dedi ama ne yapmam lazım bilmiyorum
nevabilen Uraztos devlet hastanelerinin her birinde farklı çekim olur biz vermiyorduk anne emzirerek uyutuyordu memesinde mesela yada ayağında sallıyordu uyurdu çekim olurdu sonra uyandırilir ve çekime uyanık da devam edilir bir süre
Yagmur0606 Allah hepimizin çocuguna sağlık sihhat versin bizde iki hafta sonra çektircegız birkere çekilmiştik çok şükür temızdi sımdı tekrar cektırcez yine ayagımda sallayacam ya ögle uykusu ya gece uykusuna denk getırmeye calısacagım
Uraztos Semanurozgan çok geçmiş olsuntez vakitte inşallah, dayımdan biliyorum ama çocukluk çağında olan geçici diyorlar öyle mi? Sizdeki belirtiler nelerdi sadece eeg sonucunda mı kesin tanı konuluyor? Sabah doktora gideceğiz biz de
Uraztos Eceerva Antalya’da kliniği olan bir hocayla görüştük geçen hafta, bazı bebeklerde kan değerlerinin düşüklüğü de bunları yapabiliyor demişti de. Yarın ona da bakılmasını isteyeceğim bu yüzden
Eceerva Uraztos özel hastane mi sizinki çünkü bize ta dokuz gün sonraye verildi randevu. Umarım iyi sonuçlar çıkar bizim kızın da inslalah
Semanurozgan Uraztos bizim durumlar karışık biraz epılepsıyle kalmıycak gıbı epılepsı yok gıbıde genetık sonuc beklıyoruz
Uraztos Eceerva yok şehir Hastanesi’ne gideceğiz yarın sabah. Sadece bu bahsettiğim hocayla konuştuk, orda eeg yi çektirin kan değerlerinize baktırın sonuca göre gelin boşa paranız gitmesin belli olmaz huy da olabilir demişti
Merve1601 Ben eeg teknisyeniyim korkacak hiçbir durum yok çekilirken veya sonrasında sadece sürdükleri pasta biraz zor çıkıyor saçtan 😌 kalbinizi ferah tutun
Merve1601 Ben eeg teknisyeniyim korkacak hiçbir durum yok çekilirken veya sonrasında sadece sürdükleri pasta biraz zor çıkıyor saçtan 😌 kalbinizi ferah tutun
EylemG Eceerva bizde çektirmiştik oğlum 9 aylııkken gözleri dalıyordu çok şükür temiz çıktı özelde çektirdik biz koşuyolu medipolde doktoru hatırlamıyorum ama
EylemG Eceerva evet nırmal bizler nasıl bir den bir nontsya dalıyorsak öyle ama ben pimpirikliydim bir iki bakınca internette götürdüm ama teemiz çıktı kan sonuçları da eeg de tertemiz hamdolsun ki hallada dalar ara ara