Eceerva bende tam sana yazacaktım. Sadece randevu vardı bugün aslında doktor herşeyi dinledi bebeğime baktı oturması odaklanması nesne tutuşu bunlarla ilgilendi. Göz kırpmasına reflekstir dedi, göz dalması için de epilepsi olsa bu güne kadar artarak devam ederdi huy olarak yapmıştır ama önlem amaçlı eeg çekelim dedi. Eeg için çıktığımızda biri gelmemişti yoksa 3 Mayıs’a randevu vereceklerdi, o kişinin yerine geçtik Allah’tan sıpa da hemen uyudu ilaçsız kolay bir çekim oldu başına bir sürü kablo taktılar hafif yapışkan krem gibi bir şeyle, 20 dk sürdü çok basitti. Senin de için rahat olsun çok basit bir çekim gerçekten. 10 gün sonra sonuç çıkacakmış bir şey çıkmayacak inşallah