yirmiikikasim23 alışır merak etme , uykusu geldiğinde al ayağına salla yada kucağında mayistir ayağa al öylece alışır. Yahu bebek bu alışkanlıkları kalıcı değil ya , şu an hangimiz ayakta sallanarak uyuyoruz? Ama bebekken bizi de salladılar çok şükür hiç bişi olmadı. Uyku eğitimi vakti gelince yapılır, o vakti de en iyi bebeğin annesi bilir. Sıkma canını sen herkes mükemmellik peşinde , unutma insan kendinde olmayini karsisindakinden talep eder. Sen kimseye kendini anlatmak zorunda değilsin. O senin bebeğin ve o bebek anne olarak seni seçti ve sen bebegine mis gibi de bakıyorsun , tüm ihtiyaçlarını harika şekilde gideriyorsun. Sana akıl verenler çok biliyorsa kendi bebeklerinde yapsınlar onlar harika olsunlar. Önemli olan mükemmel anne olmak değildir, önemli olan mutlu anne olmaktır. Mutlu anne bebeğini de mutlu eder o kadar.