yirmiikikasim23 merhaba benim oğlum da 4 ay 9 günlük ve ayakta sallamaktan nefret ediyor sanırım assla sallattırmıyor yay gibi geriyor kendini. Bende kucağımda pışpış ve ninni ile uyutuyorum. Sağ kolum daha güçlü kafasını sağ tarafıma veriyorum öyle de uyumuyor sol koluma yatmak istiyor. Yani sizde sağ sol deneyin belki kendisi rahat edemiyordur sizin kalp atışınızı hissetmek istiyordur ben öyle düşünüyorum yani. Etrafa da asla kulak asmayın. Ayakla sallarsın buna mı alıştırdın kucağına alırsın buna mı alıştırdın beşiğine koyarsın ay yazık değil mi yani çevre asla susmaz. onlara siz bilirsiniz de kendi bildiğinden şaşma yoksa üzülen biz oluyoruz