yirmiikikasim23 4 ay 15 günlük bebeğim bende 2 ay boyu kucağımda piş pişla uyutuyordum ama artık kollarımda derman kalmadı. Bende ayakta sallıyorum , bazen beşiğinde sallıyorum, bazen de kucağımda salliyorum. Yani tek bir şeye alistirmadim ama hepsinde de baktım gözleri kapanmaya başlıyor alıyorum yatağına piş piş ve patpat yaparak uykuya geçmesini sağlıyorum. Hatta arada battaniyede salladigimiz bile oluyor. Sen bakma etrafında ki kimseye. Onlara kalmışsa herkesin bebesi yatağına koyar koymaz uyuyor da bizim bebelerde problem var. Herkes mübarek uyku eğitmeni olmuş. Kimse de demiyor ki bu anneler ne yapsın? Hangi birisine kosturun demiyorlar. Herkes bilmiş bilmiş konuşuyor. Sen bakma kimseye arkadaşım bebeğin uyusun da yöntemi önemli değil. Bebek uyuyacak ki sende dinleneceksin,kendine az da olsa vakit ayiracaksin , kafanı dagitacaksin.