Kardesimde bende 11 ve 12 aylik bebeklerimize yeni kullanmis biri olarak yorum yapayim doktor tavsiyesi uzerine aldik cunku cocuklarimiz kesinlikle gece uyumuyor sabah bes dort bazen sabah yedi. Bittik tukendik artik ve iki haftadir bes damla seklinde kullandkk evet emzirdigimjz icin iki saat uc saatte bir kalkiyorlardi ama uykuya gecisleri kolaylasti yirmi dk da uykuya daliyordu kizim amaaa normalde uyandiginda hic aglamayan uykuya dalmadiginda bile aglamayan bebegim. Aglama krizlerine girmeye basladi. Ve kardesimde de aynisi oldu gece 3 kalkiyor zor sakinlestiriyorum dedi sabah altiya kadar uyutamiyorum dedi ve aynisi bende de. Demem o ki doktor bile yan etkisi yok bitkisel demesiyle icime sinerek aldim. Cocugum aglama krizlerine girdi ve biraktim daha tobe. Sakin ama sakin kullanmayin sonra internettwn yorumlara baktim ki herkes aynisini yazmis. Yavrum uyumasin otursun artik yapaxak bise yok yeterki saglikli olsun sakin cocugumu ne hale getirsi ya kendime kizdim. Sizde almayin lutfen ben cok pismanim. Kizim. Uyusun dedim rhatlar belki duzene sokarim cunku her yolu denemistim. Ama birdaha asla bitkisel bile olsa.