Benim oğlum 3.5 yaşında üç
Gündür veriyorum suyuna 14 damla felan damlatıyorum ama hepsini içmiyor.uykusu düzeldi sanki. Önceden on on beş dk da bir sallamak için odasına gidiyordum sabaha kadar böyle devam ediyordu artık tükendim o yüzden denemek istedim ama bi yandan da içim rahat değil.başka sitelerde kullanan yorumlarına baktım kimi memnun kimi değil o yüzden buradan sormak istedim.iki gecedir öksürüyor acaba içeriğindeki bitkilerden mi oldu kullanıp öksürük gibi şikayeti olan var mı acaba ? Yarın vermeyeceğim bi kaç gün vermeden yine uyuyacak mı diye deneyeceğim