Essin1905 evet bana da eczane aynı şeyi söyledi bende ilk verdiğimde 2 gün ağladı gece bende vermesem mi diye düşündüm daha sonra araştırdım vermemek yerine parmağıma damlatıp emdirdim 1 2 damla o bile iyi geldi 3 damla veriyorum akşam 9 da uyuyor gece gözlerini açıp tam uyanma vs olursa 2 3 damla daha destek veriyorum çok zorda kalınca. Çok mutlu oldum mutlu anne mutlu bebek demek çünkü uyuyamayan yalnız bi anne bi süre sonra psikolojisi bozuluyor. Yorumlara aldanmayın 1 2 damladan hiçbişey olmaz alışırsa bile 2 gün vermezsiniz ağlar sonra unutur bebek bu