Kırlangıç markanın zeytinyağlı sabunu biraz pahalı ama efsane bende 9 ay hastane de kaldım o zaman böyle olmuştu sürekli yıkamaktan bu sabunla yıkayınca daha iyi geldi zaten yıkamak zorundaydım bir de bebeğim uyuyunca bol vazelin sürüp pudrasız eldiven takıp yatıyordum uyanıp mama verdiğim zaman eldiven değiştirip kremi tekrarlıyordum gece eldivenli yatmanın faydasını görürsünüz inşallah geçmiş olsun