Nobodyyy111 ben sağlık ocağına gittim yazdı ama evde antibiyotik li krem var ise onu sur isterzen bir de katı sabunla yıka beyaz sabun varya ben bugün temizlik yaptım mesela yine ellerim iyi açılma olmadı normaldw ellerimi kapatamiyordum parmaklarım açıyordu bu postuda ben geçen acacaktim ama ben o m ile baslani kullanmadim almadım evde var diye ama yokmuş recetemde geçti süresi yazdiramadimda tekrar