Asyaveannesi04 ipeklihayat ecowell kullanıyoruz memnunuz hem yerli mal hem içeriği temiz ve hızlı saç uzatıp gürleştirdi
MlkPb Duygusc ayda 1 kere mi yıkandı o çocuk nasıl 8,5 ayda bitmedi bende mustela ve chicco kullandım 8aylıkken bile kaçıncı şampuanı bitirmişti. Hergün duş her kakada popo yıkamada kullandım ve hala aynı şekilde devam ediyorum düzene.
Dlnedz1001 MlkPb küçüçük bebeklere ne bulaşacakkı kaka dışında, herşeyin fazlası zarar bizde az şampuan ve bol su ile yıkıyoruz ne kadar içeriği temiz de olsa az kullanmak daha iyi. Üslubunuz hiç hoş değil isteyen istediği kadar kullanır
livanurvealpinannesi61 MlkPb ben oğluma mustela kullandım hafta da 3 kez yıkardım 1 seneyi geçince bitti bizim de
Duygusc MlkPb he aynen ayda 1 kere yıkandı kış ayında nasıl her kaka da yıkadınız gerçekten hayret ayrıca her duşta şampuan kullanımı zaten önerilmiyor onu da geçtim çocuğu hunlarca şampuana boğmaya da gerek yok konuşmak için konuşmayın yok ayda 1 falan duşta 1 pompa vücûd bir pompa saç yeterli siz ne yapıyorsunuz boca etmişsiniz belli sonra burada ağlanırsınız çocuğumun cildi yok böyle oldu yok şöyle oldu diye bebekleri kendinle karıştırma hiçbir uzaman da her duşta şampuan önermiyor az araştır sonra konus burada
defnegamze Dlnedz1001 bende mustela kullanıyorum aynı şekilde cok uzun gidiyor minik bir damla almak yetiyor zaten
livanurvealpinannesi61 Dlnedz1001 katılıyorum size her banyo da şampuan kullanmak sağlıklı değil uzmanlar
Themom_ ipeklihayat Vücut losyonu, pişik kremi, masaj yağı, güneş kremi, yüz kremi ve şampuanını mustela kullanıyorum doğduğundan beri cok memnunum bayağıda bereketli bir ürünleri 🫶
Papatyaa21 ipeklihayat ecowell kesinlikle önerim temiz içerikli organik ve saç uzatıyor mütiş kokuyor biraz pahalı ama baya gidiyor hatta dün e bebekte indirimdeydi bakabilirsiniz😌
MlkPb livanurvealpinannesi61 bilmem ben kullandım kullanıyorum da maşallah şuan bir şey yok, ülke değiştirdik sadece o yüzden kurudu sonra alıştı. Ya 1 sene uzun değil mi onlar ağızları açılınca kullanım süreleri olan şeyler hem nasıl 1 sene bir fıs mı kullandınız ben anlamıyorum. @1Lilyyyyyyyy
dreamila TalentedMom bebekken kullandım ıyıydı şimdi rosman marka baby dream kullanıyorum gayet güzel
gamzes-26 Eyüp sabri tuncer zeytinyağlı şampuan kullanıyorum doğduğundan beri bir sıkıntı yaşamadık kokusu da güzel büyük bir şişe uzun ömürlü
Berna2205 ipeklihayat ecowell kesinlikle . Uzun süre mustela kullandım . Ama ecowell çok daha güzel ve saçlarına iyi geldi oğlumun .