ipeklihayat Arkadaşlar 6 ay 14 günlük kızım var. Şampuan konusunda bi karar veremedim siz kesinlikle bunu alın dediğiniz bi ürün var mı? Temiz içerikli olan
Lunaaaaa ipeklihayat İlk doğduğunda mustela kullandık ama çok konak oldu sonra cilt doktoru önerisiyle uzun süre dermoskin babycare kullandık ondan çok memnun kaldım tavsiye ederim, şuan da da jokerde satılan deepfresh probiyotikli şampuan kullanıyorum o da güzel tavsiye ederim
Gunesaryamom ipeklihayat Bioderma kullaniyoru biz atopik dermatit cilde sahip olduğu için kızım ama ecowell e geçeceğim.😊
1Kubrarya Lunaaaaa bizde tam dersi bilindik bebek şampuanları kullanıyorduk bize de cilt doktoru mustelayı önerdi kullanıyoruz konakları kayboluyo yavaştan birde konak için saç derisine damlatılan bir tonik tarzı bişey vermişti büyük etken o sanırım azaldı git gide hepsi de farklı farklı bebişlerin işte
bebeimhosgeldin Sssdt saç uzatmaya etkisi var mı acaba ben sipariş ettiö e bebekten şuan kargoda oğlumun arka tarafında kelleş e var
XxDygu Sssdt yanında vücut losyonu da çok iyi oluyor sıcak veya soğuk havalarda bebeğimin cildine iyi geliyor
Duygusc ipeklihayat mustela kesinlikle 500 ml olanını kullanıyorum doğduğundan beri 8.5 aylık ve hala var
MlkPb Duygusc ayda 1 kere mi yıkandı o çocuk nasıl 8,5 ayda bitmedi bende mustela ve chicco kullandım 8aylıkken bile kaçıncı şampuanı bitirmişti. Hergün duş her kakada popo yıkamada kullandım ve hala aynı şekilde devam ediyorum düzene.
momofdragon ipeklihayat incia, siveno, ecowell, minoris tercih edebileceğiniz temiz içerikli şampuanlardan 😶🌫️ biz doğduğundan beri incia kullanıyoruz çok memnunum, pişik kremini de..
cinarssmommss ipeklihayat ecowell aldık çok memnunuz doğduğundan beri kullanıyoruz losyonuyla birlikte konak falanda yapmadı
D_deniz ipeklihayat mustela 40gundur kullanıyoruz çok güzel kokuyor. Konak vs yok konak olursa biobaby dedi eczacım. Ecowell de hediye geldi orfanik ama henüz kullanmadık iyiymis diye biliyorum