Hilal9 otizm herkesin dilinde olmuş artık ya. Sizin Çocuğun karakteri bu olabilir mi. Yani şey dicem. Mesela bi doktorla mı kaldınız? Neye dayanarak otizm dedi ki doktorunuz? Yavrucağın herseyi normal anlattığınıza göre. Benim yeğenim otizmdi. Tepkisiz bi çocuktu. Sıralar, kalabalık asla sevmez, sarılmaz, yemek yemez, acı hissetmez. Yani çok kötüydü garibim. Sizin dediklerinizin tam zıttı idi. ☹️