Yarenventolin nöroloji ile belli olmaz otizm. Eeg çektirmenizi isteyecekler o da bazı otizmli çocuklarda epilepsi oluyor , bu yüzden kontrol için. Ama asıl tanıyı psikiyatrist koyar ona gitmeniz lazım. Otizm bir spektrumdur, mesela otizmli bir çocuk sizinle göz teması kurabilir ama ismine dönmeyebilir, ama başka bir otizmli çocuk ismine döndüğü halde takıntılı tekrarlayan hareketleri sergileyebilir. Farklı farklı belirtiler gösterebilirler. Ben uzman değilim fakat 2 yıldır otizm tanısından dolayı psikiyatristler ve özel eğitimlerle haşır neşir olmuş bir ebeveyn olarak bence otizm olma ihtimali var diyorum, ek olarak psikiyatriste gittiğinizde tek tip beslenmeden bahsedin, bir de ergoterapist gözlemlesin çocuğunuzu, duyu bütünleme hassasiyeti var gibi görünüyor