Kızım 20 aylık , 1 yaşından sonra sadece tek tip beslenmeye başladı sadece haşlanmış yumurta ayran köfte şehriye çorbası ve yoğurt çorbası elma portakal suyu ve karadut özü tüketiyor hep parmak ucunda yürüyor , ben otizmle alakası olduğunu düşünmüyorum ama eşim sürekli otizm belirtisi olduğunu söylüyor ve bende artık bilemedim sadece bunlar yeterli değil çünkü ismine bazen bakıp bazen bakmıyor her zaman göz teması kurmuyor pazartesi nörolojiden randevu aldım ama randevuyu alınca iş ciddiye bindi gibime geldi bir garip oldum Biraz bilgi verir misiniz