birmelekannesi__ Biz de dışarıdaydık eve gelince emdi güzel, sonra uyudu biraz, tekrar uyandı memede uyuyakaldı iyi gibi gözüküyor inşallah düzelir pes etmemem lazım. Doktorumuzada sorduk bol bol ten teması yapın, yatarak vs emzir dedi geçici 4. Ay daha fena dedi korktum umarım kolay geçer🙏🏼