pembebiranne Rumi1234 ben mama kullanmıyorum hiç kullanmadım bilmiyorum o yüzden sadece anne sütü kullanıyoruz
gokcekus61 Biz şuan 5aylığız ay çok zordu aç kalıyorsun ye diye ağlıyodum ne emiyodu ne mama yiyodu ne sağdığımı yiyordu uyurken emzirebiliyordum sadece
gokcekus61 madonnaa bende tam diyordum ki yeter artık ama sonra güzeldi pozisyon değiştirin yatarak vermeyi deneyin bide
madonnaa gokcekus61 deniyorum ama reddediyor krize giriyor zaten sütüm çok az yetmiyor 4 sağımda ancak bir öğünü cikarabiliyorum.