pembebiranne 3 ay çok fena bir ay bazı bebeklere gerçekten. Biz de çok şiddetli meme reddi yaşadık hatta kilo alımımız çok azaldı. Çok az mama alıyordu doktor onu artıralım dedi, biberonda istemedi. 20 gündür elimde enjektörle, kaşık biberonla besledim. Uyutup emzirdim, uyanırken emzirdim. Ben normalde gece 4-4.5 saat uyuyordu uyandırmazdım. Gece saat başı emzirdim, en geç 2 saati bekledim. Böyle böyle biraz daha iyi gibi şimdilik çok şükür