Seyhancann Maalesef Zeynep Kamil Hastanesi öyle. Annemde düşük yapmıştı 3 aylıktı, acilen kürtaj olması gerekiyordu özel bizi devlete yönlendirdi. Süleyman Yalçın hastanesi bu işlemi canlı canlı yapıyormuş kabul etmedik. Zeynep kamile gittik gitmez olaydık. Annemin çok fazla kanaması vardı ve her an kaybedebilirdik. Annemi o halde tam 5 saat içerde tuttular ve bize göstermediler herhangi bir bilgilendirme de yapmadılar. Annem içerden beni aradı kızım hava çok soğuk galiba ben üşüyorum evden terlikle çıktın sen çantaya koyduğun çoraplardan bir çift ayağına giy, babanın üzerine de benim hırkamı ver dedi ben ağzımı bastırdım çığlık atmamak için ve telefon birden kapandı. Orada anladım annemi kaybediyorduk ve hala müdahale yoktu. Bastım feryadı bütün doktorlara bağırdım annem ölüyor hala kürtaja almadınız diye ama hastane öyle kalabalık ki bizi içeriye almıyorlar kapıdaki güvenlik değil gardiyan sanki. İçerdeki bütün doktorlar koştu ben öyle diyince içerideki hastaların hepsi ve dışarıdaki hasta yakınları herkes durdu benim bağırmalarıma bakıyorlar. Hemen annemi hazırlayıp ameliyathaneye aldılar kadında kan kalmamıştı artık. Belki de ben yaygarayı koparmasaydım annem şu an aramızda olamayacaktı. Kürtaj dan çıktığında odasına aldılar annemi beni çağırdılar. Narkozun etkisinde uyuyor olmasına rağmen gözlerinden şakır şakır yaş dökülüyordu ve sürekli sıçrıyordu. Annem aylarca kendine gelemedi ve o süreci atlatması o kadar zor oldu ki anlatamam. Allah kimseyi devletin eline düşürmesin özellikle ve özellikle Zeynep Kamil Hastanesi ne . İlgilenen yok, bilgi veren yok, hademesinin bile burnu havada geziyor. Öyle rezil öyle berbat bir hastane .