Seyhancann Çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah,insanlar artık anlaşılır gibi değil maalesef 🤦 devlet hastanesi hatta araştırma hastanesine kontörole gidiyoken bana hiç bebeğimin kilosunu soylemezlerdi, hatta eşim bir keresinde çok fena kavga etti ve sikayet etti doktoru, anlayissz insanlar bazıları Allah’ım hidayet versin