112canan evet aslında son zamanlarda konuşuluyor, sosyal çürüme diyorlar.. Arkadaşlarımdan biri Almanya’ya gitti orada hemşirelik yapıyor. Hastalardan çok pozitif muamele görüyorum ve ben de öyleyim artık, eskiden hep savunma halindeydim diyor ve bunun onu ne kadar yorduğundan bahsediyordu. Toplum değiştikçe iyileştikçe bizlerde daha sağlıklı bir ortamda çalışacağız. Söylediğim bugünden çok uzakta ama inşallah olacak ..