melisimm_ bir hemşire anım
İkinci bebeğimi doğurdum, emziriyorum sütüm falan var ama ilk gün emmiyor memeyi cok zor tutuyor, bazen tutunca bile emmiyor. Akşam hemşire geldi tansiyonunu falan ölçecekti, bir saat oldu yeni tuttu emiyor diğer kolumdan bakar mısınız dedim geçti baktı. Sonra durdu ve “futbol topu emzirmeyi denediniz mi” dedi ben de hayır ama bence o benim vücuduma uygun değil (cok zayıfım) sanki onu yapmak için böyle geniş olmak gerekiyor dedim. Sonra lap diye çocuğu memeden çekti. Şok oldum hatta annem de olmuş. Çünkü bir saatin sonunda emen bebeği memeden ayırmak ne oluyor? Bir şey demedik futbol topu tutuşunu denedik tabii ki olmadı 😅 normal denedik olmadı. Sonra bir anda hiçbir şey demeden çıktı gitti odadan😅 ikinci şoku yaşadık. O an nasıl bir psikolojideydi çok merak ediyorum. Niye bebeği memeden ayırdı ve neden kaçtı 😬 bir de yüzyüze bakıyoruz sonuçta o nöbetçi ver biz yatıyoruz yine karşılaşıcaz. O kadar şaşırdım ki bir kızgınlık duymakta zorladım. Mesela “neyse olmadı biraz dinlenin yarım saat sonra tekrar deneyin” diyerek de gidebilirdi. Gündüz olan hemşire baya iyiydi meslekte 4. yılıymış ama yirmi yıllık tecrübeli gibiydi o mesela tutmasına yardımcı olmaya geliyordu, olmayınca biraz yatırın tekrar deneyin diyordu. Sonuçta tutturamamasi onun başarısız olduğunu göstermez. İşte böyle olmayın 😅 Allah kolaylık versin, kolay iş değil.