melisimm_ Biz normalde amelyat sonrası hemen çıkacaktık ama amelyattan çıktığından itibaren bi sorun varıd ben hemşireleri zor ikna ettim.
bir çocuk4 saat boyunca hiç mi narkozdan uyanma belirtiis vermez ? yok çocuk ayılamıyor,nabzı yüksek diyorum olur diyorlar sonunda doktor geldi. bu çocuğu acil yatış yapın dedi. ertesi gün testisleri portakal kadar şişti doktorunu çağırın dedim sadece fotoğrafını çektiler ama öyle bi açıdan çektiki durumun vehameti belli olmuyor doktor normal dedi eve yolladı. eve gittikten iki saat sonra 39 derece ateş ,kapalı bilinç ve testislerde morarma kızarması arası bi görüntüyle cerrahi servse başvurduk(çünkü aicil bi durmda oraya gelmem söylendş) hemşire çocuğun durumna bakmadan biiz acile pratisyenlerin yanına yolladı.2 saatimiz orada sürünmekle geçti. tekrar yatış yaptık ve toplam 5 gün en ufak bi güzel hareketlerini görmedim. hiç unutmuyorum son gecemizde koridorda turluyorum çocukalrdan bitanesinin serumu çıkmış. hemşirenin odaya girşi aynen şu ,bağırarak '‘ rahat dur artık şu serum çıkmasın bununla mı uğraşıcam?’' kulaklarımla duydum bu sözleri.. azarladğı çocuk 3 yaşında ve 2 gündür yatıyor. çocuk bu…
siizn hem mesleki oalrk hemde insani oalrak güzel düşüncenizi anlıyorum hakta veriyorum ama maalesef herkes sizin gibi severek yapmıyor bence mesleğini. ben bebek hemşiremizden de çok memnun kaldım mesela. çok ılımlı güleryüzlü bi kadındı. yani burada tamamen kişinin kndiyle alakalı bir durum ya. genelleme yapılamaz tabii ki.. her mesleğin bir zorluğu var bunu inkar edemez kimse ,ama ben meslek grubu ne olursa olsun insan severek yapmayacaksa,iletişimde olmak zorunda olduğu kişilere kaba olacaksa yapmamalı. Rabbim öncelike kimseyi Hastanelere düşürmesin sonrada iyi insanlarla karışlaştırsın,hastane çalışanlarınıda hastalarıda gerçekten..