melisimm_ oğlum 2 yaşındayken ameliayt odlu 5 gün hastanede yattık o sürede o bölümdekilerin hepsinden tek tek nefret ettim.
ameliyat gecesi çocuk ağrıdan hastaneyi inletti. ameliyat yer portakal kadar şiştii yanımdaki kadın artık halime dayanamadı çocuğa ilaç verin acı çekiyor dediç aldığımız cevap '‘e ameliyat oldu normal değil mi’' ona bakılrısa bu çocuğun ameliyattan sorn ataburcu olması lazım ama gelin görünki olamadı yani normal değil! nöbetçi doktoru aradılar ağrı kesiici verdiler yavrum huzurla uyudu. biz diyene kadar sormamışlar bile çocuğun o halde kıvrandığını gördükleri halde. o 5 güün hemşiresinden temizlik görevlsiine kadar hepsinden nefret ettim . gece 12 de ilaç içn gelirler patküt girerler odaya,çocukalr sıçrar yataktan, serum takacaklar surat 5 karış. çocuklan bunlar çocuk . orada herkesin bir derdi varki cerrahi servisinde yatıyor biraz tebessüm kimseye zarar vermez aksine iyi gelir. oğlum uzun süre hastaneye gidiyoruz dediğimde ağlamaya başlıyordu zor toparldık.. Allah böylelerinin eline düşürmesin. hepsi bir dğeil keza en zon inflenze olduğunda acilde serum takılıyken biizmle ilgilen hemşire çok tatlıydı,olumu skainleştirdi ilgilendi. hatta o gece41 derece ateşle acile geri geldik biiz gördüğü gibi kucağımdan aldı çocuğumu o bile telaşlnaıd.. onun hakkını ödeyemem mesela..