eraysen biz konuşmak zorundayız. Algısı negatif olabilir biz anlatacağız, ağladığı galde devam edilen işlemin sebebini bilecek. Postu açtığımdan beri negatif tutumların yumuşadığını, bizi anlayanların ne kadar çok olduğunu aslında sağlık sisteminden rahatsız olduklarını da gördüm. Ön kabullerle yaklaşmamanızı öneriyorum. Dilerseniz yazılanların hepsini okuyun. Ne demem istediğimi daha iyi anlayacaksınız, diğer türlü ben de size izah etmeye çalışırım. Kutsallık zaten zehirli bir kavram. Kutsal atfedilenin hak da talep etmemesi annelik yapması istenir. Bence burada kavram olarak kutsallık tartışmaya açık değil. Memnun değilsenizde silelim postu başka bir gün konuşalım.