ebebe beyoglu67 aynen ben de çok merak ediyorum 🤣🤣 ben de almayanlardanim 😅 ama bı ara düşündüm alsam mi diye evdeki teyzemindi çünkü gerçi o da 45 yaşında çocuk düşünmez artık ikinciye de kullanırım 🤣🤣
beyoglu67 ebebe alsanaaa deyincee post sahibi gittim aldim valla Hakketen 25 tl cekti Bakam nolcakk🤣🤣
Deletedmom_108 Kızlar bence hiç birimize gelmeyecek tek tek siparişlerimizi iptal edecekler gibime geliyor 😁 Heveslendik amaa bu ihtimale de hazırlayın kendinizi
yanaklibebek Deletedmom_108 yani bi kaç kişi alsa belki öyle olabilirdi ama şimdi bir sürü sipariş oldu herkese yanlışlık olmuş demeleri sorun olur gibi geliyor bana
zumrasmom_ yanaklibebek orası öyle. Benim aklıma hi şey takıldı görselde posetı de var bi de poşetiyle birlikte o fiyata gelirse hemen bi tsme de ablam için sipariş edecem. O da hamile onun da ihtiyacını görür