nescafebagimlisi ben hamileyken o çöp kovası 100 TL bandındaydı Ay o zamanlar bi pahalı geliyordu asla almadım 😅 ben tuvalet kapısının iç tarafına asıyorum poşeti zaten her gün atıyorum, deli divane bir kaka yaptıysa direkt o an atıyorum allahtan binanın önünde çöp konteynırı var 😅 ek gıdaya geçince bi almayı düşünmüştük ama dedim hepten de bok için özel çöp kovası almayalım yani 😅😅😅