oglumubeklerken 😆😆 ( zaten beze 💩 yoluna para veriyoruz 🤣 bir 💩 için o kadar para verip özel kova mı alsaydık ) ben çöpleri balkona koyuyorum öyle koku fln olmadıgı için pek problem yasamadım hiç alma gereksinimi duymadım ta ki bu postu görene kadar 😅