nescafebagimlisi mom-1 hahahah gerekli gereksiz herşeyi aldım da doğurduğumdan beri hiç özel çöp almamıştım 😂 belki benimde özel çöpüm olur 🤣🤣🤣
mom-1 nescafebagimlisi al kız amaaaan😂 aynıyız benimde aldıgım o kadar bos seyler varki şimdi bakışıyoz öyle😂 bak mesela bende biberon kurutucu almamışım ve hata etmişim kendi bulasıklıgıma koyuyorum buna bos yere para vermedigim icin pişmanım😜
MasalMira2023 @"yanaklibebek yanaklibebek Yalnız kartla aldık, yarın yanlışlık olmuş diye kartlardan 599 tl kesmesinler 🤣🤣
Deletedmom_108 MasalMira2023 E ticarete kapatın ben sanal karttan aldım isteseler de para çekemezler çünkü limiti ben belirliyorum alışveriş yapacağım kadar 😁
oglumubeklerken nescafebagimlisi ya hahhahaha buna çok güldüm bebek bezlerini market poşetine toplayan tek benim zannediyordum 😅😅