oglumubeklerken Bende aldım iptal ederlerse amaaann 25 TL der geçerim ama ya teslim edilirse valla satarim 😅😅😅😅
nescafebagimlisi mom-1 hahahah gerekli gereksiz herşeyi aldım da doğurduğumdan beri hiç özel çöp almamıştım 😂 belki benimde özel çöpüm olur 🤣🤣🤣
atlasmom07 MasalMira2023 ay beni çok güldürdünüz Allah’ta sizi güldürsün ben hemen araştırmaya başlıyorum başka 0 tl ye bişey var mı diye 😄
Sumiree diloya çok gülerim ya ,😂😂 ama poşeti falan demiyor mekanizması diyor yedek parça gibi şey gelmez umarım
Deletedmom_108 Sumiree Sanmam çünkü 699 tl ye ürünü gösteriyor zaten çöp kovası şeklinde sepete ekleyince 0 tl olup kargo ücreti çıkıyor yani sadece gelirse eğer direkt çöp kovası gelir
MasalMira2023 @"yanaklibebek yanaklibebek Yalnız kartla aldık, yarın yanlışlık olmuş diye kartlardan 599 tl kesmesinler 🤣🤣