Elfgrn Aldım bakalım ne olacak zaten 1 buçuk aydır bezlerini bekliyorum süründüler bu iyi oldu gelirse gelir gelmezse yapacak birşey yok 900 kusurluk siparişim gelmedi daha
moommyyy Elfgrn ay ben de pazar günü göğüs pompası sipariş ettim hala kargoya bile vermediler. İlk kez e bebeğin internet sitesinden alışveriş yaptım hep mi böyle geç gönderiyorlar ya. Sütümü arttırmak için pompa aldım onlar gönderene kadar sütüm bitecek
tantuniayrangerisiyalan yanaklibebek Belki başka şeylerde de yanlışlık vardır diye her şeyi sepete ekliyorum 😂😂
MasalMira2023 tantuniayrangerisiyalan hahahahahah haber verin bize de mama sandalyesi, oto koltuğu varsa 😝😝
Elfgrn yanaklibebek yıldım heryere şikayet ettim içimde bir hınç var muhattapta yok çözüm olsun gelsin diye bekliyorum
mom-1 nescafebagimlisi al kız amaaaan😂 aynıyız benimde aldıgım o kadar bos seyler varki şimdi bakışıyoz öyle😂 bak mesela bende biberon kurutucu almamışım ve hata etmişim kendi bulasıklıgıma koyuyorum buna bos yere para vermedigim icin pişmanım😜
nescafebagimlisi mom-1 gaza geldim 2. aldım şimdi herkes çok iyi falan demiş birini de mutfakta kullanırım 😆
Tuba_44 yanaklibebek Perşembe den pazara kampanya dahil olmuş neden bu kadar şaşırdınız ki iptal olmaz 4 gün bu şeklide olacak fiyat
Nacafa Tuba_44 sistemde hata var. Bu devirde bir meyve suyu bile 25 tl değil. Siz nasıl normal karşıladınız, garip