Emelsahin tabiki de kötü bişey değil ama bence emzirmeye çalışın sizi bırakmasın biberona alışıp, gerekirse meme de uyusun. Bir buçuk ay meme reddi yaşadım ağlayarak emzirdim gezerek dua ederek yine de pes etmedim sütüm olduğu için, sonunda da ben kazandım. Sütün varsa savaş derim bence zorla da olsa emzir ben çok zorlandigim için diyorum. Şu an çok küçük zorlayabilirsin ben 2 aylıkken meme reddi yaşadım