Emelsahin yani 20 saat memede kalması normaldir. Aç olduğu anlamına gelmez sürekli emmesi. Siz sürekli teklif edin. Her emdiği ona şifadır. Ona güvendir. O sadece aç olduğu için değil dünyada sadece sizi tanıdığı için aranıyor. Annesini arıyor yani. Mama değil. Güven arıyor, tanıdık birini arıyor, alışık olduğu kokuyu arıyor. Bol bol sarılın ten teması yapın, güven içinde tanışsın dünya ile.