utkummm benim kızımda işte 7buçuk haftadan sonra kabul etmedi kundağı asla istemedi. Benimki de gündüzleri uyumuyor, uyumayı çok istemesine rağmen dalamıyor. Doktoruna sorduğumda da, gece uykusu mecburi gündüz uykusu tercih meselesi bazı bebekler uyumuyor sabır edeceksin demişti ☺️