Kızlar merhaba, benim bebeğim ilk 1-1buçuk ay gibi kundaklı sırt üstü uyudu. 7buçuk haftalıkken asla uyumadığı için gece gündüz göğsümde uyumaya başladı 10 haftalık olana kadar… 10 haftadan sonra da geceleri sadece yüzüstü uyumaya başladı yani 3 haftadır da böyle uyuyor, kundaktan nefret ediyor, kundak olmayınca sırt üstüyken elleriyle kendini uyandırıyor, ya da moro refkleksi etkisiyle sıçrıyor uyanıyor. Sürekli ani bebek ölümüyle ilgili videolar görüyorum ve hepsinde öncelik yüzüstü uyumada. Öyle çaresiz ve öyle korkuyorum ki. Bebeğim kafasını sağa sola çok rahat çeviriyor yüzüstü yatışta, hiç yüzüstü kaldığını görmedim ama işte ne bileyim daha geçen instagramda bir kadın yazmış, aile dostumuzun 3,5 4 aylık bebeği yüzüstü yatırdığı için vefat etti diye. Sizler bu duruma bir çözüm bulabildiniz mi? Yardımınıza ihtiyacım var…