ozgeyenigul aynı benim kızımı anlatmışsınız. 🤭doğduğu andan beri kundak kabul etmediği için ilk 35 gün ne kendi uyudu ne bizi uyuttu. Kafasını kaldırabildiği , sağa sola döndürebildiği için doktorunun rızasıyla yüzüstü yatırdık ve hayatımız değişti! Şimdi 14 aylık, bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadık. Kafası da düzleşmedi.