elif006 Allah şifa versin canım korkma benimki de 36. Hafta doğdu şu an 13 aylık oldu bile gayet güzel ve hızlı büyüdü seninkilerde inşallah öyle olur. Ne demek haftaları küçük her şeye hazırlıklı olun ya? Benim doğum yaptığım hastanede 28 haftalık ikizler bile yaşadı bizden önce çıktılar hastaneden hatta. Sanırım 2-3 ay hastanede kalmışlar. Benimki de kuvöze girdi 2 hafta kaldı seni çoook iyi anlıyorum ama emin ol onlar daha iyi bakıyorlar bebeklere inşallah tez zamanda kavuşursunuz yatıp bir güzel dinlen o gelince kafanı kaşımaya bile vaktin olmayacak demişti bebek hemşiremiz 🙈🙈