elif006 çok geçmiş olsun sizin haftanız iyiymiş aslında kiloları da iyi bebeğim 30. Haftada doğdu 1440 gramdan 1200 grama düştü dokunmaya kıyamadık kilo verdikçe ama doktorumuz bunun iyi bir şey olduğunu söyledi bize. Bebeğimi 1860 gram verdiler bana. Doktorlar genelde umutsuz konuşuyorlar 36. Haftaya kadar veremeyiz demişlerdi 20. Günde bu canavar bizi şaşırttı ama kilosu düşük biraz daha kilo alsın öyle verelim dediler 28. Gün kavuştuk. Siz daha erken alırsınız bebeklerinizi inşallah. Sütünüz eğer az geliyor ya da gelmiyorsa hastaneden pompa kiralayın bir gün bile onunla sağsanız farkı görürsünüz çok daha güçlü bir makina