elif006
Merhaba, bu yazınızı gördüm ve aslında üye degildim hemen kayıt oldum. İkiz bebeklerimi tam 33ncü haftamda dogurdum. 27 haftalıkken sancılarım baslamıstı. 33e kadar anca tutabildiler. Ve bir bebegim ezilen bir bebekti digeri onu ezmişti. Dogumdan sonra görmeye gittim ve aglamaktan göremiyordum resmen. Cok kücüklerdi ve heryerinde bi kablo takılıydı. Küçük olan entübeydi.tek düsündüğüm sey sütüm ve bebeklerimdi . Sürekli sagdım. 2 saatte bir . Cok az geliyor zaten ama inanki onlara yetiyor. Moralini yüksek tut sadece. 13. Gün birini 15. Gün birini verdiler. Kilolarıda biri 1560 dogdu digeri 2020 dogru. Ve küçük olan 1700 iken eve gönderdiler. Sen icine ferah tut. Cok güclüler. Suan 7 bucuk aylıklar