Valla bende doğum yapalı 11 gün oldu ilk gün süt geldi ama çok çok az hemen göğüslerim yara oldu bebeğim uçlarını tutamadığı için doğru düzgün ememedi sezeryan olduğum için de süt gelmedi sağım yaptım bir gün biberon ile verdim ama inan ki sağım yapmakla uğraşılmıyor bide daha çok yara oldu silikon göğüs ucu aldım eczaneden onları taktım bebeğim çok güzel emmeye başladı bence biberon ile vermektense silikon göğüs ucunu dene bebek tutarsa süt de çok gelmeye başlıyor