kubraayyy güzel yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🏻💖 bende 16 şubatta yaptım hâla oturamıyorum hiçbir şey yapamıyorum, oturabilseydim belki de emzirebilirdim bilmiyorum.. Benim doğumumda çok zordu 14 saat suni sancı çektim ardından bir sürü dikiş sürekli ağrım var Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻