Nerdeyse aynı şeyleri yaşadım. Kontrole diye gidip sezeryana alındım sütüm yetmedi. İlk günden yara oldu birkaç gün kanla karışık süt geldi. Daha doğar doğmaz mama desteğine başladık. Bebek hemşiresi silikon almamı söyledi fakat ısrarla ilk gün almadığıma çok pişman olmuştum. İlk zamanlar sütüm artsın diye çok sağım yaptım. Biberon ile silikon uç benzer olduğu için farkı anlayamıyorlar. O yüzden meme reddi yaşamadım.
Hızlı toparladı göğüslerim. 6 aylık olduk günde 1 defa hala mama veriyorum doktor gerek yok dese de. Fakat sorun şu ki bazen silikonu bıraktırmakta zorlanan anneler de oluyor. Benim kızım 5.ayda kendi çıkarıp attı. Bir daha da istemedi. Ama her bebek bir değil. O yüzden bu ihtimali de bilmelisin. Yine de tavsiye ederim beni kurtardı uzunca bir süre.