Kızlar 26 gün önce doğum yaptım ilk 2 gün sütüm gelmedi göğüslerimde hep yara olmuştu emziremedim, çok fazla dikişim var diye oturamıyordum da hâla daha oturamıyorum yani çok az emdi sonra hep kanadı yara oldu mama verdik 2 gün. Sonra sütüm geldi tekrar emzirdim bir sürü kan geliyordu ve bebek içiyordu diye sağım yapmaya başladım. O günden beri sütü sağıp biberonla veriyorum. Ara sıra emzirmeye çalışıyorum bazen alıyor bazen almıyor diliyle itiyor bebeğim. Gittiğim her yere elektrikli pompayı götürüp süt sağamam hem bebeğim beni emsin istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim? Dün ağlama krizine girdi diye uzmana götürdük doktor emziriyor musun dedi yok sağım yapıyorum dedim. Emzirsen daha iyi olur dedi ama sağım yapmanın bir zararı yok kilosuda iyi dedi. Ben emzirmek istiyorum artık yardımcı olur musunuz 🌸